sobota, 7 czerwca 2014

Start

Witam.

Wow.
     Więc... początki zawsze są trudne i tym razem nie jest inaczej. Zacznijmy od tego, że to mój pierwszy blog jeśli nie liczyć blogów na których pisałam "własne książki",  śmieszne próby trzynastoletniej Hnatki.

Hnatka to ja. Ah, co za głęboka myśl. Postaram się ją rozwinąć i napisać coś o sobie.

    Mam na imię Natalia, wraz z dniem 9 stycznia 2014 roku, skończyłam szesnaście lat.
Okropny, a zarazem piękny wiek. Pamiętam jak byłam mała i oglądałam filmy, na których szesnastolatki  były już dorosłymi kobietami. Pamiętam jak myślałam, że mnie też to czeka w tym wieku. No cóż, myliłam się, gdyż niczym nie przypominam bohaterek komedii.

Dobra, dalej o mnie.

    Aktualnie kończę gimnazjum i nie wiem czy mam się cieszyć czy płakać, ale o tym kiedy indziej.
Mam miliony marzeń i zero szans na ich spełnienie.
Uwielbiam czytać i słuchać muzyki, głównie jest to rock, aktualnie słucham Guns'N Roses - Knockin On Heaven's Door.

Moj ulubiony zespół to Three Days Grace.
NEVER TOO LATE
Tytuł mojej ulubionej piosenki i jednocześnie tekst, który mi towarzyszy nierozłącznie od trzech lat. Otwórz mój zeszyt, a nie znajdziesz kartki na której nie nabazgrałam mojego motta "Never too late."


Więc - na razie tyle o mnie. Pewnie i tak w postach będę dopowiadała. A o czym będą posty? Zobaczymy :)  


Wypadałoby dodać jakieś moje zdjęcie, a więc proszę.






Z DNIEM 7 CZERWCA 2014 ROKU O GODZINIE 21:10 ZACZYNAM BLOGOWANIE. 

"Skacz - i lecąc w dół pozwól, by wyrosły Ci skrzydła" - Ray Bradbury

 

2 komentarze: