wtorek, 22 lipca 2014

4.

NO NIECH MNIE KTOŚ ZABIJE.
:))))

Czwóreczka. Taka długa przerwa, a miałam częściej dodawać posty. Muszę to zmienić, konkretniej mówiąc - moje lenistwo.

  • CO U MNIE
 Prawie połowa wakacji za nami. Jak na razie nigdzie nie byłam, ale nie mogę powiedzieć, że się nudzę. Codziennie jeżdżę rowerem mniej więcej ok.14 km, więc powinnam schudnąć co mnie bardzo cieszy. Ostatnio sporo się u mnie zmieniło. Podjęłam kilka decyzji, a jedną naprawdę ważną. Na razie niczego nie żałuje, być może( a nawet prawie na pewno) z biegiem czasu zacznę się zastanawiać co mogłam zrobić inaczej i czy wtedy nie byłoby lepiej.
Jestem bardzo dziwną osobą (nie żebym dopiero teraz to zauważyła), ponieważ ... nie umiem cieszyć się szczęściem i zawsze coś wymyślam. Taka już moja natura i nie zmienię tego.

  • ZDJĘCIA
Byłam wczoraj z Monisią Kintusią nad jeziorem i porobiłyśmy sobie zdjęcia. Nie zaliczam tej "sesji" do udanych, ale i tak dodam tu zdjęcia. :)











  • POLECAM  
"American Horror Story"! 
Oglądam ten serial od jakiegoś tygodnia, a już jestem na drugim sezonie.  MISTRZOSTWO! Uwielbiam to oglądać w nocy.  Polecam tym, którzy lubią się trochę bać przy oglądaniu jak i tym, którzy interesują się zjawiskami paranormalnymi i tajemnicami. W sumie to polecam każdemu :)
Oto krótki opis i trailer.

 "Rodzina Harmonów przeprowadza się do Los Angeles, aby rozpocząć nowe życie i zapomnieć o problemach, przez jakie musieli razem przejść. Na swój nowy dom wybierają wiekową posiadłość. Nie mają pojęcia o wydarzeniach, które miały w niej miejsce. Wkrótce poznają tajemnicę skrywaną przez stare mury."




Mam nadzieję, że teraz naprawdę będę częściej dodawać posty. Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Na koniec kilka "słitek" z moją najlepsza przyjaciółką( kurde, jak dziwnie się tak mówi o tej idiotce :D) 




Mam jeszcze do was pytanie -
Czym się w życiu kierujecie? Rozumem czy sercem? 



Do następnego! :*

_________________________________________________________


,,Moim zdaniem to niczego nie jestem pewien, jednak widok gwiazd sprawia, iż zaczynam marzyć."
Vincent van Gogh

15 komentarzy:

  1. ale piękna jesteś! w końcu napisałaś Hnatka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia mi się mega podobają :)) naprawdę :) jesteś śliczna i te oczy ;) twoja przyjaciółka też :) i z chęcią oglądnę serial a co do pytania to kieruje się obydwoma , jeśli chodzi Ci tu uczucie do chlopaka to całkiem inna sprawa :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jesteś i teraz już podobno wolna! a DO tego wysportowana . Pozdrów Kinte hehe :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hnatka z czego Ty masz schudnąć? :(
    Piękne zdjęcia, jak dla mnie sesja jak najbardziej udana! :)
    Ja w życiu kieruję się zazwyczaj rozumem, bo serce bywa czasem zawodne, ale często nie panuję nad tym i raz mi się udaje a raz wręcz przeciwnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest z czego :D Dziękuję. Więc to tak samo jak ja :)
      Czekam na nowy post u Ciebie Wika!

      Usuń
  5. Jezu dziewczyno ty masz takie ładne oczy czy to przeróbka po prostu? Szczególnie to ostatnie zdjęcie, cudoo! <3
    Co do pytania to ja sercem i często żałuje , pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję :) Nie robię nic specjalnego, samo tak wychodzi, ale na oryginale nie wyglądają tak ładnie :)

      Usuń
  6. Matko jakie zdjęcia *ͺ* idź na modelkę *ͺ*
    Ja chyba kieruję się sercem :)
    Ja zazwyczaj mam tak , że jak czegoś bardzo chcę i to dostaję , nie cieszę się tak bardzo jak myślałam i zaraz mi się to nudzi :/

    OdpowiedzUsuń
  7. suuuper piszeszzz pozdrrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sesja, masz piękne oczy *o*
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  9. W myśl zasady: "Kieruj się sercem, ale rozum zawsze bierz ze sobą". Tak w razie czego, gdyby jednak uczucia zawiodły

    OdpowiedzUsuń
  10. niezły blog i piekne zdjęcia jestem pod wraażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne te zdjęcia w tej sukience ! <3 Sukienka też śliczna ! *.* A co do American Horror Story, obejrzałam dwa odcinki i nie bardzo mi się spodobało :D
    A czym się w życiu kieruję..chyba sercem :)

    + Dodaję do obserwowanych
    http://pattiexdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń