sobota, 14 czerwca 2014

2.

WITAM. 


Jest dobrze, to mój drugi post, a szczerze mówiąc, myślałam, że na pierwszym się skończy.

Dobra, działajmy. :)
Dziś jest sobota. Ludzie, jak ja  dawno nie miałam takiej nudnej soboty jak ta. Cały dzień spędziłam na oglądaniu starych zdjęć, robieniu nowych, na oglądaniu moich ulubionych scen z filmów.

A co do wczoraj...
 Bal gimnazjalny, czekałam na niego trzy lata, a ten ostatni rok w szczególności! Czy było warto? Zabawa była świetna, dużo czasu spędziłam z osobami z mojej klasy, a ostatnio robię to rzadko, dlatego bardzo się cieszę. Cały czas tańczyłam, dlatego nie miałam czasu na robienie zdjęć, a UWIERZCIE MI - ja zawsze robię zdjęcia. 
Ogólnie bardzo mi się podobało, ale przez to, że czkałam na ten moment trzy lata bardzo żałowałam, że bal się tak szybko skończył.

Jeszcze jedno - razem z przyjaciółmi rozmawialiśmy o tym, że to najprawdopodobniej ostatni raz, kiedy się razem bawimy. Nie chcę zaczynać nowego rozdziału w życiu, a przy tym kończyć aktualny. Wiem, że taka jest kolejność rzeczy, ale mam nadzieję, że nie będę musiała się z każdym żegnać. Kiedyś napiszę o tym więcej, a teraz łapcie zdjęcia. :)

Hnatka(czyt.ja) jestem w środku. Od lewej: Derek, Ada, ja, Ola, Minus(Patryk)

 To teraz zdjęcia które zrobiłam dzisiaj.



















Co do tych filmów i moich ulubionych scen, podaję Wam moją ukochaną ze wspaniałego filmu "Buntownik z wyboru". Uwielbiam ten film, a ten fragment jest moim ulubionym. Zanim go obejrzałam, zobaczyłam tą scenę i to właśnie ona skłoniła mnie do obejrzenia całego, może podobnie będzie z Wami, dlatego zapraszam do obejrzenia. :)


Jeżeli ktoś to czyta i ogląda to bardzo ucieszyłabym się widząc jakikolwiek komentarz.
 Możecie napisać czy lubicie chodzić na dyskoteki, bale. Nieważne czy chodzi o szkolne, kluby czy cokolwiek innego.

Dziś już kończę, do (MAM NADZIEJĘ) następnego.






"Ludzie są równi - naprawdę równi - tylko wtedy, gdy każdy z nich wierzy mocno w siebie."
A. Golden Wyznania gejszy


16 komentarzy:

  1. cudowne te zdjęcia są Hnatka *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie chodzić do klubów ale rzadko chodzę, Jesteś piękną dziewczyną i z tego co widać to mądrą też, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniał mi się mój bal gimnazjalny, pamiętam jakby to było wczoraj, że też miałam tą nadzieję, że nie będę musiała się z przyjaciółmi żegnać, lecz niestety wyszło jak wyszło, że każdy z nas pobiegł w swoją stronę. To czy wy postąpicie tak samo, zależy tylko od was ;)
    Naprawdę ładne zdjęcia :)
    I dziękuję bardzo za te miłe słowa, napisałam już nowy post, lecz tym razem felieton nie wiersz ;) A jakbyś potrzebowała jakiejś pomocy z "ogarnięciem" tego blogera to pisz śmiało ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)
    To prawda zostania są straszne, ale potem i tak wszystko wróci do normy. :)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://kilma-kilma1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu : D , masz ciekawą urodę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wróciłam pamięcią do swojego balu gimnazjalnego. To było jakieś 9 lat i pozostawiło wspaniałe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna sukienka ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ciekawa urodę a do tego wydajesz się osoba bardzo madra. Zobaczymy jak będzie dalej z blogowaniem. Co do balu to rozstania są zawsze trudne ale nie zapominaj że jeżeli naprawdę kogoś lubisz to pozwól mu odejść taka niestety kolej rzeczy. 3maj się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W rzeczewistośći średnio wyglądasz ,ale na zdjęciach po prostu cudownie.Jaki program?

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia ! :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hnatka <3
    Następny post!
    Zakochałam się w zdjęciach *.*

    OdpowiedzUsuń